برنامه عملیاتی پروژه های عمرانی شهرداری تسریع گردد

به گزارش مجله هاستفا، نایب رییس شورای شهر بوشهر گفت: نتایج خوب دو تیم شاهین و ایران جوان باعث ایجاد شور و نشاط بسیار خوبی در جامعه شده و هر گاه این تیمها حمایت شدند خوش درخشیدند و امیدواریم در ادامه فصل شاهد نتایج خوب این دو تیم محبوب بوشهری باشیم...

برنامه عملیاتی پروژه های عمرانی شهرداری تسریع گردد

نایب رییس شورای شهر بوشهر گفت: نتایج خوب دو تیم شاهین و ایران جوان باعث ایجاد شور و نشاط بسیار خوبی در جامعه شده و هر گاه این تیمها حمایت شدند خوش درخشیدند و امیدواریم در ادامه فصل شاهد نتایج خوب این دو تیم محبوب بوشهری باشیم.

مهرزاد آسایش در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا گفت ما در شورای پنجم در زمان تدوین بودجه سال 1400 برنامه زمان بندى پروژه ها در امور عمرانی تدوین کردیم و تقویم اجرایی پروژه ها به تصویب رسید اما با گذشت سه ماه از سال تا کنون اقدامی در برخى از پروژه ها نگردیده است.

وی اضافه نمود به طور نمونه پارک محله ای شهید فشنگ ساز که اعتبار 800 میلیون اختصاص داده شد و متولی کار شهرداری منطقه یک است اما این شهرداری تا به امروز فعالیتى در این خصوص انجام نداده است و می گوید پروژه مشکل حقوقی دارد این یکی از 119 پروژه ای است که شوراى پنجم تصویب نموده است و بیم آن دارم که در سرانجام سال بگویم نشد و اعتبار این پروژه جابجا گردد.

آسایش خاطر نشان کرد مورد دیگر احداث دو زمین چمن در باغ زهرا و خیابان خیبر می باشد که با پیشنهاد شهرداری و مبلغ اعتبار 5 میلیارد ریالی تصویب کردیم و قرار بود طى سه ماه اول سال عملیات اجرایی آنها شروع و به بهره برداری برسد که تا امروز محقق نشده است.

نایب رییس شورا با اشاره به پروژه تکمیل فضای سبز نیایش با مبلغ 500میلیون تومان گفت این پروژه تا کنون اجرا نشده است در حالی که در زمینه بودجه با پیگیریهای خوب جناب شهردار که جای تشکر دارد مبلغ قابل توجهى جذب شده است اما شاهد انجام فراخوان مناقصه و اجرای پروژه های تدوین شده نیستیم.

وی توضیح داد یکی از برنامه آسفالت معابر است که مبلغ 20 میلیارد تومان در بودجه1400 به آن اختصاص داده شده درخواست دارم شهرداری اقدامات و برنامه عملیاتى خود در این زمینه به شورا اعلام کند .

آسایش در سرانجام گفت با توجه به تدوین برنامه عملیاتی پروژه ها انتظار داریم شهرداری هر چه سریعتر عقب ماندگی زمانى خود را جبران کند و شاهد استارت پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7856

به "برنامه عملیاتی پروژه های عمرانی شهرداری تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه عملیاتی پروژه های عمرانی شهرداری تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید