برنامه ریزی ایران برای فراوری سالانه 3 میلیون خودرو

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا نعمت زاده در ملاقات مشترک با ازدراوکو پوچی والشک وزیر اقتصاد و توسعه فناوری اسلوونی با تشریح به توانمندی های کشور در بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت، گفت: در کوشش هستیم تا 10 سال آینده تولیدات خودرویی ایران را به 3 میلیون دستگاه در سال افزایش دهیم.

برنامه ریزی ایران برای فراوری سالانه 3 میلیون خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اعلام اینکه ایران در حوزه های الکترونیک، داروسازی، لوازم خانگی، راه اندازی پارک های علم و فناوری، توریسم و خدمات گردشگری، کشاوررزی، صنعت غذا دارای توانمندی های بالقوه ای است، توضیح داد: امکان برقراری روابط مالی و صنعتی و تجاری دو طرفه بین ایران و اسلوونی وجود دارد.

این عضو کابینه دولت یازدهم با یادآوری اینکه ایران پس از لغو تحریم ها وارد دوره جدیدی می گردد، تاکید نمود: قطعا تاسیس سفارتخانه اسلوونی در ایران می تواند به توسعه همکاری های دوجانبه یاری کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایران به دنبال سرمایه گذاری مشترک و بلند مدت با شرکت های کوچک و متوسط اروپایی است، بیان نمود: ایران از همکاری مشترک مالی و صنعتی با اسلوونی استقبال می نماید.

ازدراوکو پوچی والشک وزیر اقتصاد و توسعه فناوری اسلوونی هم در این ملاقات با بیان اینکه ارتقای روابط تاریخی ما بسیار ارزشمند است و در راستای توسعه روابط مالی دو کشور نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود، تبیین کرد: هیاتی مشتکل از 45 نماینده از شرکت های اسلوونی به تهران سفر نموده و کوشش می کنیم به تعمیق و گسترده تر شدن روابط هرچه بیشتر در بخش های صنعتی، معدنی و تجاری دو کشور منجر گردد.

وی از انرژی، مخابرات، مهندسی، خودروسازی، حمل ونقل، گردشگری به عنوان زمینه های همکاری ایران و اسلوانی نام برد و اضافه نمود: امیدواریم شرایط همکاری دو جانبه مخصوصاً بین بانک های دو کشور فراهم گردد، این در حالی است که با راه اندازی شعب شرکت های اسلوانی در ایران مطمئناً روابط دو جانبه توسعه می یابد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2924

به "برنامه ریزی ایران برای فراوری سالانه 3 میلیون خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی ایران برای فراوری سالانه 3 میلیون خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید