آنالیز فنی خودرو کونیگ زگ رگرای

به گزارش مجله هاستفا، کونیگ زگ رگرا نه تنها یکی از غیرعادی ترین هایپرکار های دنیاست بلکه یکی از قوی ترین آن ها نیز محسوب می گردد.

آنالیز فنی خودرو کونیگ زگ رگرای

یه گزارش خبرنگار، قوای محرکه هیبریدی پنهان شده زیر بدنه کربنی زیبای این خودرو ترکیبی از یک پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری توئین توربوی 1100 اسب بخاری با سه پیشرانه الکتریکی که 700 اسب اضافی فراوری می نمایند است. قدرت مجموع و ترکیبی این هایپرکار به 1500 اسب بخار می رسد که تنهایی به اکسل عقب منتقل شده و مستقیماً توسط قوای محرکه به جلو رانده می گردد.

کونیگ زگ این طراحی را دایرکت درایو نامیده و ادعا می نماید این سیستم در مقایسه با گیربکس های سنتی باعث کاهش اتلاف انرژی تا حد 50 درصد می گردد. مجموعه باتری 9.27 کیلووات ساعتی مایع خنک این خودرو نیز نیروی لازم برای جنب وجوش سه پیشرانه الکتریکی را فراهم می نماید.

همان گونه که انتظار دارید پرفورمنس رگرا نفس گیر است: شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.8 ثانیه ای، شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت 6.6 ثانیه ای و شتاب صفر تا 400 کیلومتر در ساعت زیر 20 ثانیه ای تنها گوشه ای از هنرنمایی های این هیولا می باشند. علیرغم وزن بالای مجموعه باتری و پیشرانه های الکتریکی، رگرا تنها 1628 کیلوگرم وزن دارد.

کونیگ زگ پیش از تمامی 80 دستگاه پیش بینی شده برای فراوری را فروخته بنابراین اگر شما به دنبال یک دستگاه از این خودرو هستید بهتر است منتظر بازار دست دوم ها بمانید.

آقای JWW شانس راندن یکی از ابتدایی ترین نمونه های رگرا در فستیوال گوودوود 2018 را پیدا نموده است و به ما احساس راندن چنین هیولای قدرتمند با یک دنده را نشان می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1497

به "آنالیز فنی خودرو کونیگ زگ رگرای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی خودرو کونیگ زگ رگرای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید