اپل واچ سری 7 احتمالا در دو مقدار 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد

به گزارش مجله هاستفا، شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل واچ سری 7 در دو میزان 41 و 45 میلی متر عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات منتشر شده درست باشند باید بگوییم که اولین بار بعد از رونمایی از اپل واچ سری 4 است، که اپل تغییری را در میزان اپل واچ ایجاد نموده است. این اطلاعات تازه به وسیله یک افشاگر اطلاعات در شبکه اجتماعی چینی Weibo است.

اپل واچ سری 7 احتمالا در دو مقدار 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد

این اطلاعات منتشر شده در این شبکه اجتماعی به وسیله حساب کاربری به نام UnclePan منتشر شده است. باید بگوییم که این حساب کاربری در گذشته هم اطلاعاتی را درباره برنامه های اپل منتشر نموده است. این شخص در هفته گذشته با گذاشتن پستی در این شبکه اجتماعی مدعی شده است که اپل واچ سری 7 در دو مقدار 41 و 45 میلی متری عرضه خواهند شد.

تا قبل از رونمایی از اپل واچ سری 4 در سال 2018، اپل واچ ها در دو مقدار 38 و 42 میلی متری عرضه می شدند. بعد از رونمایی از اپل سری 4، اپل مقدار اپل واچ را افزایش داد و این ساعت هوشمند را در دو مقدار 40 و 44 میلی متر عرضه کرد.

یکی از ویژگی های سری اپل واچ این است که می توان از بند های نسل های قدیمی در نسل های تازه هم استفاده کرد. در واقع بعد از رونمایی از اپل واچ سری 4، کاربران می توانستند که از بند های اپل واچ های هم مقدار در نسل های بعدی هم استفاده نمایند.

اطلاعات منتشر شده به وسیله این افشاگر نشان می دهد که گویا در اپل واچ سری 7 هم این اتفاق رخ خواهد داد و کاربران می توانند که از بند های فراوری شده برای اپل واچ های 40 و 44 میلی متری به ترتیب در اپل واچ سری 7 41 و 45 میلی متری استفاده نمایند.

این افزایش اتفاق افتاده در مقدار اپل واچ عادی به نظر می رسد. زیرا همان گونه که در خبر ها خوانده اید نسل بعدی اپل واچ دارای طراحی با لبه های تخت و نمایشگری با حاشیه های کمتر خواهد بود که باعث می گردد مساحت نمایشگر به کار رفته در این ساعت افزایش پیدا کند.

پیش تر افشاگر دیگری به Jon Prosser گفته بود که علاوه بر طراحی با لبه های تخت اپل واچ سری 7 و استفاده از نمایشگری با مقدار بزرگتر در آن، اپل ممکن است که این ساعت را در رنگ تازه سبز هم عرضه کند. این شخص بعلاوه در ماه می (اردیبهشت) رند ر هایی را از اپل واچ سری 7 منتشر نموده بود.

انتظار می رود که اپل با برگزاری مراسمی در ماه سپتامبر (شهریور) از نسل هفتم اپل واچ در کنار آیفون های 13 رونمایی کند. گزارش های منتشر شده هم نشان می دهند که در ماه های آینده اپل ممکن است از آیپد های تازه، نسل تازه ایرپادز ، یک مک مینی قدرتمند و مک بوک پرو با طراحی تازه هم رونمایی کند.

منبع: MacRumors

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8418

به "اپل واچ سری 7 احتمالا در دو مقدار 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 احتمالا در دو مقدار 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید