اوسیلیو: جدایی ناینگولان از اینتر؟ شرایط را ارزیابی خواهیم کرد

به گزارش مجله هاستفا، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر احتمال جدایی هافبک بلژیکی این تیم از جمع شاگردان آنتونیو کونته را رد نکرد.

اوسیلیو: جدایی ناینگولان از اینتر؟ شرایط را ارزیابی خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، راجا ناینگولان که پس از یک فصل حضور قرضی در کالیاری در تابستان اخیر به اینتر بازگشت، دوباره ممکن است به کالیاری بازگردد، این در حالی است که چند باشگاه دیگر از جمله تورینو هم شرایط او را زیرنظر دارند.

پی یرو اوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، درباره آینده حرفه ای هافبک بلژیکی این تیم گفت: با ناینگولان در این باره صحبت کرده ایم و حتی اخیراً سعی کردیم که درک کنیم او چه چیزی نیاز دارد. پس از بازی با هلاس ورونا (آخرین بازی اینتر در سال جاری میلادی) شرایط را ارزیابی خواهیم کرد اما درباره احتمال انتقال راجا به تیمی دیگر در پایان سال 2020 گفت وگو خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: به غیر از چند مصدومیتی که ناینگولان به آن دچار شده، او همیشه سخت تلاش کرده و حرفه ای بوده است. راجا می خواهد بازی کند و ما هفته آینده با او صحبت خواهیم کرد اما ما در اینتر چیزی را به کسی هدیه نمی دهیم. اگر بتوانیم کسی را شادمان کنیم، این کار را خواهیم کرد.

این هافبک بلژیکی که تا سال 2022 تحت قرارداد باشگاه اینتر است، این فصل هم در پازل تاکتیکی آنتونیو کونته جایی نداشته و تنها در 5 بازی (45 دقیقه از 450 دقیقه ممکن) از رقابت های مختلف برای نراتزوری به میدان رفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6219

به "اوسیلیو: جدایی ناینگولان از اینتر؟ شرایط را ارزیابی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوسیلیو: جدایی ناینگولان از اینتر؟ شرایط را ارزیابی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید