امکان تجارت با ویتنام برای فعالان حوزه گیاهان دارویی ایران فراهم شد

به گزارش مجله هاستفا، شرکت های خلاق، دانش بنیان و استارتاپ های حوزه گیاهان دارویی، می توانند از فرصت های تجاری کشور ویتنام بهره مند شوند.

امکان تجارت با ویتنام برای فعالان حوزه گیاهان دارویی ایران فراهم شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کشورهای جنوب شرقی آسیا از جمله برزرگترین مصرف کنندگان فرآورده های دارویی گیاهی در دنیا هستند.

ویتنام نیز از کشورهای در حال توسعه است که در سال های اخیر شاهد جهش قابل توجهی در اقتصاد خود بوده است.

به زودی یک کنفرانس مجازی از پنجم تا 30 تیرماه 1400 میان فعالان حوزه تجارت فناوری و نوآوران دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ویتنام برگزار می گردد.

با توجه به ظرفیت قابل توجه ذخایر طبیعی در کشور و وجود صدها شرکت فناور، خلاق و استارتاپ های فعال در حوزه گیاهان دارویی، این رویداد فرصتی است تا این شرکت ها به بازارسازی در جنوب شرق آسیا بپردازند.

شرکت های فعال در این حوزه می توانند با هدایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این رخداد تجاری حضور یابند.

همچنین یک وبینار آموزشی و تکمیلی برای آموزش فعالان تجارت و فناوری کشور در خصوص فرصت های تجاری فعالیت در کشور ویتنام برای علاقه مندان برنامه ریزی شده است.

شرکت های خلاق، دانش بنیان و استارتاپ های فعال در حوزه گیاهان دارویی می توانند به وسیله سایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از جزئیات چگونگی شرکت در این رویداد آگاه شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7729

به "امکان تجارت با ویتنام برای فعالان حوزه گیاهان دارویی ایران فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تجارت با ویتنام برای فعالان حوزه گیاهان دارویی ایران فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید