اظهارات ضد اسلامی ترامپ درباره حملات وین

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی درباره حملات دوشنبه شب (دیشب) در شهر وین اظهار داشت، آمریکا در جنگ با تروریست های تندروی اسلام گرا در کنار اتریش و اروپاست.

اظهارات ضد اسلامی ترامپ درباره حملات وین

به گزارش العالم، رئیس جمهور آمریکا به بهانه حملات دوشنبه شب (دیشب) در وین پایتخت اتریش که دو کشته و حداقل 15 زخمی بر جا گذاشت، ادبیات ضد اسلامی خود را تکرار کرد.

در حالی که بسیاری از رسانه ها خود را برای شروع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آماده می کردند، وین پایتخت اتریش دوشنبه شب (دیشب) و بامداد امروز سه شنبه در صدر خبرهای رسانه های مختلف دنیا نهاده شد.

به گفته پلیس اتریش، در مجموع حملات دو شنبه شب در وین دو نفر کشته شده اند که یکی از عاملان این حمله، از جمله کشته شدگان بوده است.

طبق اعلام پلیس اتریش در این حمله 15 نفر مجروح شده اند که حال 7 نفر وخیم اعلام شده است.

رسانه های اتریش همچنین خبر داده اند که افراد مسلح به 6 نقطه در وین حمله نموده اند و تمامی این 6 نقطه در نزدیکی کنیسه مرکزی هستند. پلیس اتریش دست کم 4 تروریست را که در این عملیات دست داشته اند بازداشت نموده است.

دونالد ترامپ در واکنش به این حملات و به بهانه اعلام حمایت از مردم پایتخت اتریش، بار دیگر ادبیات ضد اسلامی خود به بهانه مقابله با تروریسم را تکرار کرد.

او در پیامی توییتری نوشت: دعاهای ما با مردم وین است که یک بار دیگر در اروپا هدف اقدام رذیلانه تروریستی نهاده شدند. این حملات شیطانی علیه مردم بی گناه باید متوقف شوند. ایالات متحده در جنگ با تروریست ها شامل تروریست های تندروی اسلام گرا در کنار اتریش، فرانسه و همه اروپا واقع شده است.

لفاظی ضد اسلامی ترامپ به بهانه حملات وین در حالی مطرح شده که او از زمان کارزار انتخاباتی سال 2016 همیشه با ادبیات اسلام ستیزانه صحبت نموده و حتی بد از شروع ریاست جمهوری هم به اقداماتی از قبیل ممنوعیت ورود اتباع کشورهای مسلمان به آمریکا دست زده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5650

به "اظهارات ضد اسلامی ترامپ درباره حملات وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات ضد اسلامی ترامپ درباره حملات وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید