اسپیلبرگ سریال ترسناک ویژه تماشا در گوشی های هوشمند می سازد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، جفری کاتزنبرگ تهیه کننده که در جشنواره بانف ورلد میدیا در کانادا شرکت نموده بود در پاسخ به برنامه های آینده خود در رسانه کوییبی فاش کرد اسپیلبرگ در حال نوشتن سریالی برای تماشا در گوشی های هوشمند است که فقط شب ها می توان آن را دید.

اسپیلبرگ سریال ترسناک ویژه تماشا در گوشی های هوشمند می سازد

وی گفت: استیون اسپیلبرگ هم آمد و گفت یک داستان خیلی ترسناک دارم و می خواهم درستش کنم.

کاتزنبرگ افزود: او خودش فیلمنامه این سریال را می نویسد و معمولاً او چیزی نمی نویسد مگر آنکه داستانی جالب باشد.

به گفته وی اسپیلبرگ تاکنون 5 یا 6 اپیزود از سریالی را که در مجموع قرار است 10 یا 12 قسمت باشد، نوشته است. از این سریال به عنوان پس از تاریکی اسپیلبرگ یاد شده و این در حالی است که اسپیلبرگ همچنین در حال تکمیل و بازسازی سریال داستان های شگفت انگیز هم هست که برنامه دیگری برای تی وی پلاس اپل خواهد بود.

این سریال سال 1985 توسط اسپیلبرگ برای تلویزیون ساخته شده بود.

اما در عین حال گفته شد اسپیلبرگ یک درخواست غیرمعمول هم دارد و اینکه تماشاگران تنها بتوانند این برنامه را پس از نیمه شب ببینند. کاتزنبرگ با یاری مهندسانش کوشش دارد تا این ایده را عملی کند.

نتیجه این چالش این بوده که یک ساعت روی صفحه ظاهر می گردد و با دیدن آن برنامه در دسترس خواهد بود و زمانی که سپیده بزند و صبح گردد، ساعت دوباره ظاهر می گردد و برنامه تا شب بعد از دسترس خارج می گردد.

کوییبی یک کمپانی رسانه ای است که برنامه هایی کوتاه برای استفاده در گوشی همراه فراوری می نماید. این کمپانی را کاتزنبرگ و مگ ویتمن راه اندازی نموده اند.

به جز اسپیلبرگ تاکنون استیون سودربرگ، گی یرمو دل تورو، سم ریمی، کاترین هاردویک، آن کندریک، داگ لیمن، لارنس فیش برن و آنتوان فوکوآ از جمله چهره های سرشناسی هستند که با کوییبی همکاری نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1278

به "اسپیلبرگ سریال ترسناک ویژه تماشا در گوشی های هوشمند می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیلبرگ سریال ترسناک ویژه تماشا در گوشی های هوشمند می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید