استقبال از فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - بسته فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن باتوجه به اعلام سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) پس از بازگشایی سینماها و با گذشت یک هفته از اکران خود در سینماهای هنروتجربه، با اقبال مخاطب روبرو شده است.

استقبال از فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن

به گزارش روابط عمومی، این بسته باتوجه به بازگشایی کم تر از یک ماه سینماها از 23 بهمن ماه در سینماهای هنروتجربه روی پرده نقره ای رفته و توانسته است در این روزهای کرونایی، در هفته اول اکران خود با استقبال مخاطبان در روزهای کرونایی روبرو بوده است.

این آمار نشان دهنده آن است که مخاطبان فیلم کوتاه، با عشق و علاقه به این سینما، حتی در روزهای کرونایی دیدن 6 فیلم کوتاه در ژانرهای مختلف را از دست نداده اند.

108 دقیقه از یک قرن، 6 فیلم کوتاه در ژانرهای مختلف که شامل انبار اثر حسین ترک جوش، حفره اثر زهرا ترکمنلو، بعدی اثر سعید صادقی سرارودی، نیستن اثر علی میانجی، راحانا اثر کاظم دانشی و من او نیستم اثر پویا مامقانی می گردد که پیش از این در جشنواره های جهانی مختلف به نمایش در آمده و موفقیت هایی را کسب نموده اند.

این بسته در روزهای آینده در سینماهای هنروتجربه روی پرده بوده و علاقه مندان برای خرید بلیت می توانند به سایت سینماتیکت با آدرس cinematicket.org مراجعه نمایند.

همچنین آیین رونمایی از آن یک اسفندماه در موزه سینما برگزار گردید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6770

به "استقبال از فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از فیلم کوتاه 108 دقیقه از یک قرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید