از گوگل تا آمازون؛ کارمندان غول های بزرگ فناوری چقدر عایدی دارند؟

به گزارش مجله هاستفا، گاهی ارقام غیرمعمولی در خبرها منتشر می گردد که شاید چندان صحت نداشته باشد. البته در این که این شرکت ها عایدی بالایی به مهندسان و کارمندان خودشان می دهند شکی نیست. مثلا آنطور که یکی از سایت های خارجی به نام ویرد نوشته است، داده های دولتی حاکی از آن است که میانه عایدی یک مهندس نرم افزار در سان فرانسیسکو حدود 140 هزار دلار در سال است که این رقم بالای میانگین حقوق - حدود 104 هزار دلار - در این استان است.

از گوگل تا آمازون؛ کارمندان غول های بزرگ فناوری چقدر عایدی دارند؟

طبق اطلاعاتی که این سایت منتشر نموده، بیشترین حقوق را در میان غول های فناوری، کارمندان گوگل می گیرند که چیزی در حدود 246 هزار دلار در سال است. این رقم که مربوط به سال 2018 است، حتی از سال قبل از آن هم فراتر رفته است.

کمترین حقوق در این میان مربوط به شرکت آمازون است که حدود 28.8 هزار دلار در سال است. اما نمودار فوق یک چیز دیگر را هم نشان می دهد و آن هم اندازه کاهش حقوق در بعضی از این غول های فناوری است. مثلا فیس بوک طی یک سال عایدی کارمندانش را از 240 به 228 هزار دلار رسانده است.

شرکت تسلا و آی بی ام هم جزء شرکت هایی هستند که افزایش عایدی آنچنانی را ثبت ننموده اند. در این میان بالا رفتن حقوق کارمندان گوگل از همه شرکت ها بیشتر خودش را نشان می دهد.

در این زمینه بخوانید:

دیپ فیک؛ دروغ تکنولوژی یا ابزار تفریح؟

همه نکاتی که باید درباره قیمت هدست های واقعیت مجازی بدانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8743

به "از گوگل تا آمازون؛ کارمندان غول های بزرگ فناوری چقدر عایدی دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گوگل تا آمازون؛ کارمندان غول های بزرگ فناوری چقدر عایدی دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید