ارائه و تزریق واکسن برکت در کدام پایگاه رکورددار است؟

به گزارش مجله هاستفا، معاون مدیر اجرایی شرکت برکت، گفت: امکان تزریق روزانه 4 هزار دوز از واکسن برکت در پایگاه اشراق تهران وجود دارد و رکورد دار است.

ارائه و تزریق واکسن برکت در کدام پایگاه رکورددار است؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رسول شفیع معاون مدیر اجرایی شرکت برکت، درباره جزئیات واکسیناسیون عمومی در تهران اظهارداشت: این شرکت از ابتدای اردیبهشت تا انتها خردادسال جاری باهدف اجرای فاز مطالعاتی خود از پایگاه های مدیریت بحران در منطقه ها 4، 16، 6 و 21 استفاده کرد و خوشبختانه نتایج مثبتی را در این دوره داشتیم که منجر به صدور مجوز سازمان غذا و دارو برای واکسیناسیون عمومی شد.

وی نام کرد: از ابتدای مرداد که در مرحله واکسیناسیون عمومی قرار داریم، پایگاه اشراق از سوی سازمان مدیریت بحران شهر تهران بدین منظور اختصاص داده شده است.

شفیع خاطرنشان کرد: در این پایگاه در هرروز امکان تزریق واکسن به 4 هزار نفر راداریم. همچنین طراحی فضای آن به صورتی است که به صورت هم زمان به 36 نفر واکسن تزریق می شود و رکورد دار است.

مدیر اجرایی شرکت برکت با اشاره به این که فرآیند نوبت دهی در این مرکز به صورت مکاهمه و به روش بانکی انجام می شود، اظهار کرد: حداکثر زمانی که مراجعه کنندگان به این مرکز برای تزریق واکسن باید وقت بگذارند 10 الی 15 دقیقه است. این امر منجر به رضایت 99 درصدی مراجعه کنندگان شده است.

شفیع با اشاره به این که تخصیص پایگاه های بیشتر به واکسیناسیون عمومی واکسن برکت منوط به تأمین بودجه جهت تجهیز پایگاه ها است، گفت: رایزنی های لازم با سازمان مدیریت بحران شهر تهران اجرا شده و با تأمین اعتبار برای تجهیز پایگاه ها از سوی ما، پایگاه های بیشتری از سوی این سازمان بدین منظور اختصاص می یابد.

وی در انتها ضمن قدردانی از همراهی و کمک های سازمان مدیریت بحران شهر تهران در فاز مطالعاتی و هم واکسیناسیون عمومی این واکسن گفت: حاصل این همراهی دریافت مجوز واکسن و به ثمر رساندن آن تا مرحله واکسیناسیون عمومی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8575

به "ارائه و تزریق واکسن برکت در کدام پایگاه رکورددار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه و تزریق واکسن برکت در کدام پایگاه رکورددار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید