اختلاف یک میلیارد و 200 میلیون تومانی قیمت مسکن بین جنوب و اطراف تهران

به گزارش مجله هاستفا، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در کرج، جنوب و اطراف تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

اختلاف یک میلیارد و 200 میلیون تومانی قیمت مسکن بین جنوب و اطراف تهران

قیمت مسکن در جنوب و اطراف تهران

میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در پرند پنج میلیون و 872 هزار تومان است. در مهرآباد جنوبی این رقم به 20 میلیون و 850 هزار تومان می رسد. به عبارتی اختلاف قیمت آپارتمان های 80 متری نوساز در پرند و مهرآباد جنوبی طی یک هفته گذشته به یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.

هزینه اجاره نشینی در جنوب و اطراف تهران

پاکدشت جنوب شرق تهران واقع شده و به طور میانه اجاره کامل ماهانه برای یک واحد آپارتمان نوساز 80 متری در این شهر به دو میلیون و 960 هزار تومان می رسد. مستاجران ساکن خیابان آذربایجان در جنوب مرکز برای همین آپارتمان ماهانه 10 میلیون و 80 هزار تومان پرداخت می کنند. یعنی چیزی حدود سه و نیم برابر آپارتمان های پاکدشت.

قیمت مسکن در کرج

میانه قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در ملارد طی یک هفته گذشته پنج میلیون و 68 هزار تومان بوده است. در شهر نو اندیشه برای هر مترمربع آپارتمان مسکونی 11 میلیون و 870 هزار تومان قیمت گذاشته اند.

اجاره بها طی یک هفته گذشته در کرج چقدر بوده است؟

اجاره یک واحد آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت در شهر نو هشتگرد، طی یک هفته اخیر دو میلیون و 160 هزار تومان بوده است. صاحب خانه های فاز یک متر مهرشهر برای همین آپارتمان ماهانه هشت میلیون و 240 هزار تومان اجاره کامل دریافت کردند.

خودرو های کمتر از 250 میلیون تومان

پراید 131 در بین خودرو های کمتر از 250 میلیون تومان بازار طی یک هفته گذشته بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد. آگهی های سایت دیوار رشد 10/3 درصدی قیمت این محصول را طی این مدت نشان می دهند. فروشنده های این خودرو در حال حاضر به طور میانه 123 میلیون و 500 هزار تومان برای پراید 131 درنظر گرفته اند.

خودرو های دست دوم و کمتر از 200 میلیون تومان

برلیانس H230 صفرکیلومتر که محصول سال 99 باشد، در حال حاضر حدود 290 میلیون تومان قیمت دارد. مدل دست دوم این خودرو با کارکرد 10 هزار کیلومتر، در سایت دیوار تقریبا 196 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8063

به "اختلاف یک میلیارد و 200 میلیون تومانی قیمت مسکن بین جنوب و اطراف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف یک میلیارد و 200 میلیون تومانی قیمت مسکن بین جنوب و اطراف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید