احتمال برگزاری جایزه مصطفی (ص) در یک کشور اسلامی به جز ایران

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا امروز در مراسم نصب سردیس برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی (ص) در بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین برگزار شد، اضافه نمود: اکنون صدها شرکت در حوزه های فناوری های پیشرفته از قبیل فناوری زیستی، فناوری اطلاعات، فناوری نانو در پارک فناوری پردیس با بیش از 6 هزار متخصص در خدمت علم و فناوری فعالیت می کنند.

احتمال برگزاری جایزه مصطفی (ص) در یک کشور اسلامی به جز ایران

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به محلی که سردیس های جایزه مصطفی در آن نصب می شوند، بیان نمود: در پارک فناوری پردیس، بوستان دانشمندان با حدود 10 هزار مترمربع بنا شده که سردیس های دانشمندان جهان اسلام در آن برای قدردانی نصب می شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشمندان بر اساس تصمیم شورای بوستان انتخاب و سردیس آنها در این بوستان نصب می شود؛ طی 10 سال گذشته تندیس 7 دانشمند جهان در این بوستان نصب شده است و بر اساس مصوبه این شورا، مقرر شد سردیس برگزیدگان سومین دوره جایزه مصطفی نیز در این بوستان نصب شود.

صفاری نیا با اشاره به دیگر برنامه های جایزه مصطفی (ص) اضافه کرد: فرصت هایی که دانشمندان برای سرمایه گذاران خواهند داشت، در 2 ماه آینده به صورت آنلاین ارائه خواهد شد.

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: یکی از برنامه هایی که درحال حاضر در بنیاد جایزه مصطفی (ص) دنبال می شود، شناسایی دانشمندان جهان اسلام برای برگزاری دوره چهارم این جایزه در سال 1400 است.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستیم که پاندمی کرونا از بین برود و بتوانیم دوره چهارم جایزه مصطفی را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار کنیم، گفت: برخی از کشورها تقاضای برگزاری آئین جایزه مصطفی (ص) را به ما داده اند و ما آمادگی داریم که در صورت فراهم آمدن شرایط، چهارمین دوره جایزه مصطفی را در یکی از کشورهای اسلامی به غیر از ایران برگزار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5641

به "احتمال برگزاری جایزه مصطفی (ص) در یک کشور اسلامی به جز ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری جایزه مصطفی (ص) در یک کشور اسلامی به جز ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید