آن سوی ابرها فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فجر شد، نمایش در 34کشور

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، آن سوی ابرها (Beyond The Clouds) به کارگردانی مجید مجیدی 30 فروردین (19 آوریل) به عنوان فیلم افتتاحیه این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می رود.

آن سوی ابرها فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فجر شد، نمایش در 34کشور

اکران بین المللی فیلم آن سوی ابرها از 20 آوریل مصادف با 31 فروردین، یک روز پس از نمایش در افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم فجر در 34 منطقه از جمله هند شروع خواهد شد.

فیلم مجیدی در مناطق حوزه خلیج فارس از جمله کویت، عمان، بحرین، قطر، دوبی و... در بیش از 70 سالن سینما به نمایش عمومی درخواهد آمد و همچنین در آمریکا، کانادا، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی و... نیز اکران خواهد داشت.

آن سوی ابرها داستان برادر (ایشان خاطر) و خواهری (مالاویکا موهانان) را روایت می نماید که در منطقه زاغه نشین هند بزرگ شده اند. زمانی که تارا به اتهام قتل دستگیر می گردد، رابطه او با برادرش امیر به بوته آزمایش گذاشته می گردد. ای. آر. رحمان آهنگساز و آنیل مهتا مدیر فیلمبرداری فیلم هر دو جزو چهره های مطرح سینمای هند هستند که در فیلم جدید مجیدی با او همکاری نموده اند.

آن سوی ابرها محصول مشترک کمپانی های زی استودیو و ناماه پیکچرز است. این فیلم اولین بار در جهان اکتبر سال گذشته در بخش مسابقه رسمی شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن به نمایش در آمد و فیلم افتتاحیه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم هند (گوا) نیز بود.

مجید مجیدی کارگردان فیلم هایی چون بچه های آسمان، رنگ خدا، باران، آواز گنجشک ها و محمد رسول الله است. بچه های آسمان در سال 1998 اولین نامزدی ایران در بخش اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را به همراه داشت.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر 19 تا 27 آوریل 2018 (30 فروردین تا 7 اردیبهشت 1397) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 965

به "آن سوی ابرها فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فجر شد، نمایش در 34کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن سوی ابرها فیلم افتتاحیه جشنواره جهانی فجر شد، نمایش در 34کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید